måndag 14 maj 2012

UKM Länsfestival!

Har varit så sjukt dålig på att lägga upp någonting här på bloggen :o skärpning!

Iaf så var jag med för några veckor sedan i UKM i Sollefteå med att ställa ut lite bilder. Blev tillfrågad på fredagen innan och tävlingen var på söndagen så fick lite panik med att försöka skriva ut några av mina bilder :P men vilken tur säger jag bara att jag ställde upp för gick ju vidare till länsfinalen tillsammans med Emma och Denise som också gick vidare :D Så under fredagen åkte vi till Bollstabruk där UKM skulle hålla till under lördagskvällen.
Skickade även efter riktiga utskrifter där här gången från Fuji och kan rekomendera det starkt att skicka efter utskrifter för blir sån sjukt bra kvalité på bilderna!
Men det har varit en riktigt skoj helg iaf med mycket skratt och lek :D träffade också andra fotografer där som var så sjukt bra :O så vi får väll se imorgon när resultaten kommer om man får gå vidare till riksfinalen eller inte ;)

Dessa bilder valde jag att ställa ut:






Några bilder från showen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar