tisdag 15 maj 2012

Soluppgång i öster!

Klockan ett inatt ringde väckaren för jag tänkte bege mig ut till havet för att fota soluppgång! Det här var första gången jag gjort en "resa" för att fota men var verkligen asroligt :D
Jag åkte ut till Norrfällsviken i Höga kusten för att försöka få någonting med havet... har kollat på massa filmer för att lära mig fota vid vatten så var tvungen att testa själv :)
Det tog inte speciellt lång tid innan man blev helt dyngsur för att vågorna kom över en... men det var det värt ;)

Foto
Så denna bild är en av alla som jag tog idag, har bara redigerat två än så kommer nog fler sen. Kan säga det att den våg som är påväg mot kameran nu var väldigt nära att ta med hela kamerautrustningen och mig ut till havet :P men blev nöjd med resultatet iaf :) Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar