fredag 13 januari 2012

Sommar!

Nu har jag varit duktig! Jag har städat bilen :D
För ett år sen tror jag det var så snackade jag med en kompis om att han skulle skrota sin gamla 83:a Golf turbo diesel för den inte gick och han inte använde den. Jag sa att jag kunde ta hand om den så jag och pappa har under några månader nu hållit på med motorbyte, rostlagning, fixat bromsar m.m.
Nu i måndags gick den äntligen igenom besiktningen! :D
Innan jag åkte dit så sa jag till Golfen: "om du går igenom besiktningen ska du få dig en riktig städning", och eftersom jag är en sån ärlig person har den nu fått sig en städning :)

Foto
Den här bilden är tagen mellan Näsåker och Junsele någonstans på en badplats. Jag hade kört hem min bror till Junsele och när jag for hem så var det sån fin solnedgång så letade ställen efter vägen som ja kunde stanna å fota. Kom sedan på att jag och en kompis hade varit vid det här stället och badat en gång i tiden, så jag testade att fara dit och det blev en bild av det iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar