torsdag 12 januari 2012

Östersunds trippen

Idag har jag suttit hemma hos Emma och övat in en del låtar till ett projekt som kommer här i vår, det blir skoj att få börja spela lite igen :D haha märker att det var ett tag sen man höll på att öva så mycket för har fått världens blåsa på fingret :p men men det får man ta ;)

Foto
Denna bild tog jag i höstags när jag var i Östersund och hälsade min bästa vän som jag haft sedan jag var 5 år tror jag.
Vi var på väg från staden hem till deras hus när jag såg denna vackra vagn stod i en kohage. Vi visste inte riktigt om vi vågade gå dit och fota för det var mitt i älgjakten och då är det kanske inte den bästa idén att trampa runt i i skogen.
Men vi tog oss dit iaf och jag skulle tro att vi såg ganska kul ut, två stycken hårdrockare iklädd rock och boots som slingrade sig fram genom skog och kohage mellan all kvist och koskit.
Resultatet blev denna bild:


Rock 'n' Roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar