torsdag 9 februari 2012

Skoter!

För första gången i år så ha ja vare ute med skotern :D och vilken otroligt fin dag det har varit :O
Det var jag, Marcus Flinck och Robert Flinck som tog en tur till Björssjön till vår lilla stuga :) vi hade så sjukt roligt och lekte omkring i snön!
Dagens bästa var Marcus: "Nä nu far vi raka vägen hem innan det händer nått mer", så far han iväg och "burkar" lite och råkar samtidigt dra ur nödstoppen så skotern stannar, han flyger över styret och bryter samtidigt av handbromsen! xD haha man ska alltid skippa den "sista gången".
Blev dock lite less att jag inte tog med mig kameran och fotade för såg att man kunde få riktigt coola bilder...

Foto
Men när jag for och skulle ställa skotern i garaget hos farfar igen så tog jag med mig kameran iaf och detta är ett av dom ja fick till :)
Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar